poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Niedzielne zakupy ;)

Hej :) 

Co jakiś czas w niedziele jeździmy z całą rodzinką na zakupy :)
i tak też było wczoraj :) Jestem bardzo z nich zadowolona :) 


Balea szampon do włosów vitalizing do włosów normalnych i przetłuszczających się z melisą i rozmarynem. Do tej pory myslałam że jest on na objętośc bo właśnie tak pani na stoisku powiedziała :P no ale coż ten tez dobry :) bardzo ładnie pachnie ;) kosztował 5zł.

Balea mango mambo żel pod prysznic. Ile sie sie tego naoglądałam na różnych blogach , bardzo chciałam go mieć :) pachnie obłędnie :) kosztował 6zł

Bell push up mascara. Tusz zwiększający objętość rzęs z silikonową szczoteczką.  Kupiłam go w biedronce, już od dawna go chciałam :) i wkońcu jest mój :) kosztował 8.99zł

Bell 2skin pocket pressed powder - matujący puder prasowany z lusterkiem. Używam go od kilku lat, jest bardzo dobry :) u mnie w sklepie stacjonarnym kosztuje ponad 18 zł a w biedronce kupiłam go za 13 zł :) opłaca sie.


Go pure chusteczki odświeżające aqua - do torebki w sam raz zawsze sie przydadzą :) 3 sztuki kosztowały w biedronce 3 zł :)

Venus pianka go golenia z ekstraktem z melona i grejpfruta - kupiłam w rossmanie na promocji, miała brać taka z isany ale nie było, wiec wziełam tą za 4,69 zł :

Isana odżywka do włosów suchych i zniszczonych podobno dobra a była akurat na promocji :) za całe 4.99zł

Sukienka dopasowana z New Yorkera ;) rozmiar 36, jest mega dopasowana, przed kolano :) akurat taka na wesele :) w rzeczywistości jest ciemniejsza :) kosztowała 55 zł
i ostatnim zakupem była bransoletka, piękna, miętowa :) za 15 zł na giełdzie. Kupiłam ją mimo tego że mi spada z reki :P tak mi sie spodobała :) 


uff to tyle :) a Wy jakie produkty bądz rzeczy ostatnio kupiłyście ?


Zapraszam do wzięcia udziału na blogu http://malaoazaizy.blogspot.com/2014/08/sierpniowe-rozdanie.html
bardzo atrakcyjne nagrody ;))


13 komentarzy:

  1. tej Balei to Ci zazdroszczę :D że już, że masz :D sukienka bardzo klasyczna i na każdą okazję :) a Isanę miałam tą samą :P mega wydajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balei nie mogę stacjonarnie nigdzie dostać kupię chyba na allegro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na giełdzie z cuchami itp w Łodzi, nei było ich na każdym straganie z chemią niemiecka, a jak juz to pojedyncze sztuki

      Usuń
  3. ja też rozglądam się za sukienką na wesele, takiej dopasowanej to jednak bym nie miała odwagi
    dzięki za rady co do karmy, chyba więc będę gotować psu i tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej ze to mały piesek i możesz mu gotować raz na dwa dni :) ja swojemu troszke doprawiam solą, a i jeszcze kupuje mu zołądki z drobiarskiego (porcje rosołowe też) :) i czasem tez je z nami po prostu zwykle kanapki, obojetnie z czym mamy :D dostaje tez czasem ziemniaki chciaż wiem ze raczej tego psu nie powinno sie dawać

      Usuń
  4. Cieszę się, że zakupy się udały. Sukienka mi się podoba. Na pewno przysłuży nie tylko na wesele:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki miałam zamiar :) bo takich typowo na wesele mam dwie :) ale niestety za duże ;/

      Usuń
  5. piękna ta bransoletka ;) i sukieneczka też świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka świetna! :) uwiadomiłaś mi jak dawno nie byłam na zakupach ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza bransoletka, prześliczna!
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.