czwartek, 28 sierpnia 2014

Balea żel pod prysznic mango mambo




Krótko i na temat.

Plusy :
- zapach, pięknie pachnie mango ;) mojemu narzeczonemu bardzo przypasował na wyjeździe
- dobrze sie pieni
- wydajny :) 
- cena 5zł
- solidne opakowanie na tzw, klik. Nic sie z nim nie stało kiedy był luzem w walizce :D 

Minusy :
- dostępność, ja swój nabyłam na giełdzie samochodowej całkiem przypadkiem 
- nudzi mnie szybko ten zapach, dlatego też nie używam go codzinnie, tylko co 2 dzień.


skład :


Czy kupie go następnym razem? pewne tak, bo żeli do mycia nigdy za wiele ;)
a Wy co o nim sądzicie? przypadł Wam do gustu ?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach mango, więc możliwe, że go kupię :)
    http://silkybomb.blogspot.com
    Wpadnij na moje rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno pachnie bosko :) ja zamówiłam dwa produkty z Balea na wymianie kosmetycznej. Będę miała balsam z serii tango :D i odżywkę do włosów nadająca objętość za całe 20 zł z przesyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie czytam o produktach balea, a żaden jeszcze nie trafił w moje łapki! Muszę to jak najszybciej nadrobić :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze ta dostepnosc taka slaba :(

    OdpowiedzUsuń
  5. oj chcialabym :) zapach kusi :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce powąchać a potem mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam, obecnie używam truskawkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wychodziłam spod prysznica mając takie cudo w domu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam pinakoladę i tamten zapach mnie nie nudził a żel oszczędzałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ;) Bardzo lubię te żele

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.