środa, 23 lipca 2014

Tusz ;)


Hej :) to jest mój pierwszy wpis, tak samo jak i opis produktu ;) mam nadzieje ze przypadnie on Wam do gustu ;) mianowicie bedzie to mój hit ostatniego miesiaca ;) pogrubiająco - wydłużająca  maskara
Eveline, Volume Celebrity ;)




zacznę od plusów :
- silikonowa szczotka, która w tuszach uwielbiam
- piękne złote opakowanie
- cena ok 14 zł
- faktycznie pogrubia i wydłuża moje mizerne rzęsy
- nie osypuje sie
- nie rozmazuje i nie zostawia smug

jedynym minusem jaki zauważyłam jest to że cieżko jest myć go pozniej z rzęs, ale mnie to nie przeszkadza :)

a Wy jakie macie spostrzeżenia odnośnie tego tuszu?

18 komentarzy:

  1. Muszę go wypróbować :) i śliczny kolor na paznokciach :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no spróbuję, bo właściwie mam końcówkę mojego z Maybelline :( a teraz nie ma go na promocji

      Usuń
    2. powiem Ci nawet gdzie go kupic :D

      Usuń
    3. no właśnie na to liczę ;D

      Usuń
  2. Nie używałam tego tuszu, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do jego zakupu...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design,
    beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything
    is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy tusz;) za taką cenę zawsze można wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie ;) a moze akurat bedzie odpowiedni ;)

      Usuń
  5. nie użwałam tego tuszu, ale raz miałam mascarę z tej firmy i nie byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie tak samo, ostatnio po prostu pani w sklepie mi go doradziła, szczoteczka mi sie spodobala i stwierdziłam ze czemu nie ;) za tak cene

      Usuń
  6. Nie miałam go jeszcze, ale chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pamiętam już gdzie, ale czytałam, że komuś właśnie ten tusz przysporzył ogromnego problemu z wypadaniem rzęs. Nie zauważyłaś takich niepokojących sygnałów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten akurat nie, ale wczesniejszy miałam z wibo, tragedia.. po nim leciały mi rzesy strasznie

      Usuń
  8. Nie miałam żadnego tuszu z tej firmy. Moim ulubieńcem jest Max Factor False Lash Effect :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tusze Eveline, ale tego jeszcze nie miałam, więc kiedyś się skuszę. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.