piątek, 25 lipca 2014

Biały Jeleń Fresh & Young, Hipoalergiczna pianka do mycia twarzy



Kolejnym hitem od długiego czasu jest ta pianka :) 
uwiebiam ją ;)
zarówno jest dla kobiet/ dziewczyn jak i mężczyzn/ chłopaków :D
czyli uniwersalna :)

przejde do plusów :
- wydajna 
- nie szczypie w oczy , nawet jeśli coś się dostanie
- tania, bo ok 9 zł
- łatwo dostępna
- zmywa makijaż bardzo szybko
- nawilża buzie
- niweluje ( u mnie) syfki
- praktycznie bezzapachowa 

minusów nie zauważyłam ;)

a Wy ją używałyście? 
co o niej sądzicie?
ja ją gorąco polecam ;)

5 komentarzy:

  1. ja dziś myłam włoski szamponem z białego ;) miałam wręcz mięciutkie :D na tą piankę się skuszę jak skończę micel z Garniera, mam nadzieję że tez się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy z tej firmy nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam piankę ale mnie sysuszała, u teściowej czasem podkradam avonowska w zielonym opakowaniu i jednorazowo jest ok ale mimo wszystko wolę żele :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że zmienili szatę graficzną :) b. mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.